Przedstawiamy katalog najważniejszych czynności, które wykonujemy w ramach umowy o zarządzanie nieruchomością:
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości wpólnej, zlecenie obowiązkowych przeglądów nieruchomości;
- zapewnienie nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej nieruchomości - wyszukiwanie usługodawców, podpisywanie z nimi umów oraz bieżąca kontrola nad jakością wykonywanych przez nich usług;
- zapewnienie dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, wody, gazu oraz odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości;
- zapewnienie bieżącej konserwacji nieruchomości wspólnej oraz całodobowej gotowości do usuwania awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej;
- zapewnienie utrzymania w porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku, działki, dojazdu do nieruchomości i innych terenów służących do wspólnego użytku właścicieli;
- przeprowadzanie, w zakresie ustalonych uchwałami właścicieli, remontów budynku;
- przygotowywanie projektów roczenego planu rzeczowo-finansowego;
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą zebrań Wspólnoty;
- prowadzenie obsługi rachunku bankowego Wspólnoty;
- prowadzenie ewidencji pozaksięgowej przychodów i kosztów w oparciu o program komputerowy, sprawdzony przy prowadzeniu ewidencji wielu Wspólnot na terenie całego kraju;
- zbieranie i windykacja należnych od właścicieli opłat na pokrycie kosztów zarządu nieruchomości wspólnot;
- zapewnienie Właścicielom pełnej informacji o bieżącej sytuacji Wspólnoty i dostępu do jej dokumentów;
- gromadzenie, przechowywanie i ochrona dokumentacji nieruchomości - finasowo-księgowej, technicznej, prawnej
- prowadzenie rejestru uchwał właścicieli lokali i dokumentacji z zebrań Wspólnoty;
- ubezpieczenia nieruchomości wspólnej w zakresie zadarzeń losowych i odpowiedzialności cwilnej, a także reprezentowanie Wspólnoty w kontaktach z firmami ubezpieczeniowymi;